Geocaching/Planespotting/Våtmark

Idag blev geocachingturen ett mindre äventyr/strapats. Det började kalas med först en trevlig cache precis vid Landvetter flygplats. Såg nog 12 flygmaskiner starta nästan ovanför huvudet och flera därtill på avstånd. Därefter en annan trevlig i närområdet. Glad i hågen gav jag mig sedan ut i skogen, utanför stigar för att leta upp några stycken till. Efter att ha klafsat omkring i våt terräng i flera timmar och endast hittat en så vara det bara att inse… Att någon lunch blev det inte tid för idag… och Oj, dags att hämta barnen på skolan. Ischlo-Pischlo… det var inte riktigt så jag hade tänkt. Men gott om frisk luft fick jag i alla fall. Tur att jag hade mina Lundhagskängor… brallorna blev ordentligt blöta men fötterna klarade sig bra.

En bild från idag

En bild från idag

Kommentera

